لوله پلی اتیلن کابلی فروش 66316660

لوله پلی اتیلن کابلی فروش 66316660

لوله پلی اتیلن کابلی

به منظور جلوگیری از نفوذ آب و با توجه به این که آب رسانای برق میباشدوبرای ایمنی از تولید های پلی اتیلن و  برای غلاف کابل هی برق و کابل های فیبر نوری بسیار استفاده می شود لوله های پلی اتیلن به دلیل انعطاف پذیری وطول عمر بالا عایقی بسیار مناسب برای  برای کابل های برق میباشد .

لوله های پلی اتیلن کابلی برای روکش (غلاف) ،کابل های برق، کابل های مخابراتی ، فیبر های نوری و… استفاده می شود.
لوله پلی اتیلن کابل عموما” بصورت کلافی وبا فشار کاری 6 بار عرضه می گردد. البته بنا به نیاز خریداران به صورت شاخه ای وبا فشار کاری دیگر نیز تولید وعرضه میگردد.
انعطاف پذیری ( قابلیت رول شدن ) مقاومت وسبکی از دیگر ویژگیهای لوله های پلی اتیلن برقی می باشد.که کاربرد آن ها درجهت غلاف کابلها روز افزون میکند. همچنین لوله های پلی اتیلن به دلیل اینکه به صورت کلاف های 100 متری و200متری عرضه میگردند باعث می شود که نیازی بسیارکمی به اتصال باشد و خود این مسئله باعث بالا رفتن سرعت اجرای کار و کاهش قابل ملاحظه هزینه ها و به صرفه شدن آن می شوند.
از کاربردهای مهم لوله های پلی اتیلن در کاورینگ کابل ها می باشد لوله های پلی اتیلن کابلی در اندازه های متفاوت و ضخامت وکلفتی مورد نیاز قابل تولید است .این لوله ها از نظر عایق بودن در برابر الکتریسیته و جریانهای هادی در دنیای امروزه از استقبال زیادی برخوردار و داوطلبان زیادی دارند و از نظر مادی یکی از مناسبترین گزینه های اجرای خطوط برق و فیبرهای نوری به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.