لوله پلی اتیلن سبک و ضد خوردگی 66316660

لوله پلی اتیلن سبک و ضد خوردگی 66316660

نسبت به سیستم های فلزی سبک تر بوده و جهت حمل آسان تر بودند ، همچنین در معرض ریسک خوردگی نیز نبودند.لوله های پلی اتیلن قابلیت ارائه بصورت حلقه را دارا بودند،تعداد اتصالات را کاهش دادند و به اندازه کافی جهت خمیدگی های ناشی از نصب بزرگترین شرکت توزیع گاز طبیعی در بریتانیا،اقدام به نصب شبکه گاز با ، TRANSCO انعطاف پذیر بودند.در سال 1969 شرکت نمود. در این شبکه از نسل دوم لوله های پلی اتیلنی با دانسیته میانه (PSIG استفاده از لوله های پلی اتیلنی تا فشار 4 بار ( 60
استفاده گردید که نسبت به نسل اول دارای کریستالینیتی کمتر بوده که منجر به بهبود مقاومت لوله در مقابل رشد MDPEتصمیم به افزایش قدرت لوله TRANSCO گردیده بود.در ابتدای دهه 1980 شرکت RCP و رشد سریع ترک SCG آهسته ترک گرفت اما مواد در دسترس در آن زمان قادر به برآوردن نیاز مندیهای مطرح آن نبوده است.
مزایای کاربردی پلی اتیلن نسبت به مواد دیگر  :
1- فساد ناپذیری
2- قابلیت حمل ونقل و جابجائی آسان
3- تنوع در سایز
4- مقاومت بسیار عالی درمقابل زلزله
5-انعطاف پذیری بسیار عالی
6-مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز
7-مصون از زنگ زدگی
8- زبری بسیار کم
9- قابلیت جوش پلاستیک
10-عایق صوتی
11-عایق حرارتی
12-عایق الکتریکی
لوله پلی اتیلن های پیوند صلیبی:
در قرن 21، PEX  به یک جایگزین مناسب برای پلی وینیل کلرید (PVC)، پلی وینیل کلرید کلر (CPVC) یا لوله مس برای استفاده به عنوان لوله های آب مسکونی تبدیل شده است. محدوده اندازه لوله PEX  آنها از اندازه امپریالیستی از 4/1 اینچ تا 4 اینچ تشکیل شده است، اما به طور گسترده در اندازه های 1/2 اینچ، 3/4 اینچ و 1 اینچ می باشد نیزاستفاده می شود. متریک PEX است به طور معمول در اندازه های 16 میلی متر، 20 میلی متر، 25 میلی متر، 32 میلی متر، 40 میلی متر، 50 میلی متر و 63 میلی متردر دسترس است.
مصرف لوله های پلی اتیلن با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد چشمگیر به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت مواد اولیه با کیفیت بهتر، فرآیند ساخت و روش های اتصال و نصب این لوله ها تداوم یافته است و شاهد تولید گونه های متفاوتی از پلی اتیلن پایپ گرید بوده ایم که نسل سوم از این سیر رو به رشد، مواد PE100 می باشند که از سال 1990 در اروپا بعنوان گریدی مناسب در صنعت لوله مطرح گردیده است
خصوصیات  لوله های HDPE راه راه :
چهار AASHTO کاتیونهای خاص در حال حاضر مشخص بالا پلی اتیلن دانمارک تنوع (HDPE) رزین برای لوله های زهکشی موجدار استفاده در برنامه های کاربردی حمل و نقل:
AASHTO M 252 استاندارد خاص کاتیون فی برای لوله های زهکشی پلی اتیلن راه راه،  AASHTO M 294 استاندارد خاص کاتیون فی برای راه راه لوله های پلی اتیلن ،کاتیون فی AASHTO استاندارد خاص برای بزرگراه پل بخش 18و کاتیون فی  AASHTO LRFD پل طراحی خاص.
کاتیون های خاص M 294 و بخش 18 برای لوله ters diame- بزرگتر از 300 میلی متر، که به طور معمول در زهکشی و آبگذر برنامه متقابل استفاده می شود. لوله های مورد استفاده در آن کاربرد هستند تمرکز اصلی این طرح پژوهشی بر روی این مساله می باشد. مجموعه ای از سلول های خاص کلاس ED فی تعریف در کاتیونهای خاص بر اساس کلاس های همراه قدیمی از این دو کاتیون خاص. همچنین  مقاومت ترک استرس (SCR) مورد نیاز نشان داده شده است
لوله اکستروژن دیوار PE لوله پلی اتیلن:
لوله اکستروژن دیوار PE جنبه های ضروری تسهیلات ساخت لوله جامد را نشان می دهد . در این بخش تولید لوله های دیوار جامد از دست زدن به مواد خام، اکستروژن، اندازه، خنک کننده، چاپ، و برش، از طریق دست زدن به پایان رسید جزئیات مربوط به مشخصات لوله دیوار نیز در بخش های مربوط بحث شده است.
مواد اولیه از مواد رزین شروع به تشکیل است که از نزدیک در محل تولید رزین مانیتور شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.