قیمت پلی اتیلن دو جداره 66316660

قیمت پلی اتیلن دو جداره 66316660

اتصالات کاروگیت دوجداره پلی اتیلن

اهمیت تنوع اتصالات و کیفیت آنها کماکانسه راهی دوجداره کاروگیت بیش از لوله ها بوده، چه بسا که براساس آمار بیش از 85% از مشکلات بخش انتقال سیال در اتصالات بدون کیفیت و کاربرد نا صحیح گزارش میگردد.

اتصالات همگن و متنوع، سبب تضمین اجرای طرح با کیفیت را شامل میشود.

عدم مقاومت کافی و آببندی لازمه در لوله و اتصالات، سبب نشت فاضلاب و آلودگی محیط زیست و نفوذ ریشه گیاهان به داخل شبکه و نهایتاً انسداد مسیر میگردد، در مناطقی که دارای سطح آب زیرزمینی بالا میباشد، نفوذ آب به داخل شبکه انتقال فاضلابسراهی دوجداره 45 درجه کاروگیت باعث افزایش مقدار سیال و نتیجتاً ساخت تصفیه خانه های با ظرفیت بالاتر را در بر دارد.

شرکت پارس اتیلن کیش با توجه به سوابق خود، همچنان در تولید و ساخت اتصالات با کیفیت پیشگام بوده و افتخار می کند طرحهای تولیدی این شرکت الگویی برای دیگر تولید کنندگان بوده است. اکنون با ارائه انواع اتصال با قالبها و ماشین آلات روز دنیا در جهت این بخش گام برداشته ایم.

اتصالات دوجداره به دسته کلی تقسیم چهارراهی دوجداره کاروگیتمیشود اتصالات دوجداره کاروگیت سفارشی (Fabricated) و اتصالات لوله‌های دوجداره کاروگیت مخصوص فاضلاب تقسیم میشود که در زیر به مشخصات آنها پرداخته‌ایم.

نصب آسان,مقاومت در برابر نیروهای فشارکی و خوردگی ,وزن سبک و کاهش هزینه‌های خرید و نصب اتصالات دوجداره پلی اتیلن و دوام و زمان کارکرد طولانی این نوع اتصالات باعث استقبال از این نوع اتصالات در پروژه های فاضلاب شده است. تنوع اتصالات دوجداره پلی اتیلن پارس اتیلن کیش باعث تسریع در اجرای پروژه های فاضلاب و افزایش کیفیت اجرای آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.