قیمت لوله پلیمرگلپایگان لیست 66316660

قیمت لوله پلیمرگلپایگان لیست 66316660

شرکت پلیمر گلپایگان با درک نیاز جامعه به لوله های با دوام و با اعتمادپذیری بالا، در سال 1361 تاسیس گردید. به طور قطع این شرکت یکی از شرکت های تولیدکننده خوش نام در صنعت تاسیسات مکانیکی می باشد.

پس از این شرکت مجموعه های زیادی در نقاط مختلف کشور، اقدام به تولید لوله های پلیمری در انتقال فاضلاب و آب های سطحی نمودند که هیچ یک از کیفیت برتر لوله های تولید شده تحت برند PG برخوردار نیستند. تاجایی که می توان تولیدات باکیفیت، مبتکرانه و با تنوع بسیار زیاد را از خصوصیات منحصر به فرد شرکت پلیمر گلپایگان دانست.

محدوده ی کاربرد محصولات این شرکت را می توان از سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری و سیستم های آبرسانی، فاضلاب، آب باران و هواکش ساختمان، تا مصارف صنعتی مانند آبیاری تحت فشار، آبرسانی از چاه‌های آب و حتی انتقال کابل های برق و مخابرات دانست.

این مجموعه با هدف قرار دادن رضایت مشتریان به افتخارات زیادی نایل گردیده که از آخرین آنها می توان به کسب رتبه شرکت برتر در سال 94 از یازدهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اشاره نمود.

گروه مهندسی ابتکار افتخار همکاری این مجموعه ی وزین را در سالیانه متمادی داشته و همواره در پروژه های خود محصولات این شرکت به خصوص سیستم لوله کشی پلیکا گلپایگان را معرفی و اجرا نموده است.

سایت جامع تاسیسات مکانیکی نیز با هدف افزایش آگاهی کارفرمایان صنعت ساختمان اقدام به ارائه ی لیست قیمت محصولات پلیکا پلیمر گلپایگان در بخش فروشگاه تاسیسات مکانیکی نموده است تا کارفرمایان بتوانند محصول اصل را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.

 

دریافت لیست قیمت پلیمر گلپایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.