دانلود لیست قیمت اتصالات جوشی فاضلابی پلی ران پلیران

دانلود لیست قیمت اتصالات جوشی فاضلابی پلی ران پلیران

دانلود لیست قیمت اتصالات جوشی فاضلابی پلی ران پلیران

 

سیستم مدیریت کیفیت پلی ران اتصال بر آخرین ویرایش استاندارد بین المللی  9001-2000 ISO استوار است. بر این اساس کلیه فرایندهای موثر بر کیفیت از انتخاب عرضه کنندگان و خرید مواد ، تا ارائه محصول به مشتری و خدمات پس از آن ، تماما بر طبق دستورالعملها و روشهای اجرایی مدون انجام می پذیرد.

مواد اولیه از نام آورترین تولیدکنندگان خارجی و داخلی خریداری و پس از حمل به کارخانه در انبارهای مناسب نگهداری می شوند. در آزمایشگاه های پلی ران اتصال پارامترهای مرتبط با اقلامی که از بیرون خریداری شده اند ، بررسی شده و از امکانات موجود ، برای بدست آوردن اطلاعات دقیق برای تنظیم دستگاه ها هم استفاده می شود ؛ از طرفی کلیه تولیدات قبل از ورود به انبارهای محصولات نهایی ، در شرایط بسیار حادتر از شرایط طبیعی کار مورد سنجش قرار میگیرد و پس از حصول اطمینان از انطباق از آنها با استانداردهای ذیربط ، مجوز ورود به انبارهای مذکور را بدست می آورد. پرسنل واحد کنترل کیفیت پلی ران اتصال در عمل نماینده مصرف کننده در این سازمان محسوب می شوند و بطور مستمر و دائمی تمامی مراحل موثر بر کیفیت را تحت کنترل دارند .

و نتیجه این کنترل دقیق و حساسیت روی کیفیت محصولات نهایی ، گواهینامه های متعددی است که محصولات شرکت پلیران اتصال دارا موفق به کسب آنها شده اند.

 

download-pdf-button-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.