مواد اولیه لوله پلی اتیلن 66316660

مواد اولیه لوله پلی اتیلن 66316660

مواد اولیه پس از دست زدن به مواد آزمون کنترل کیفی کارخانه سازنده رزین عبور، آن را به مرکز تولید کننده لوله در 180،000- به railcars 200،000 پوند ظرفیت، 40،000 پوند کامیون فله، یا 1000- به جعبه 1400 پوند حمل می شود. هر بوته تولید لوله روش های کنترل کیفیت برای آزمایش رزین های ورودی برابر مشخصات مورد نیاز تعیین می شود. پارامترهایی که به طور معمول مورد آزمایش هستند عبارتند از: سرعت جریان ذوب، چگالی، رطوبت و چک برای
هر پیچ به طور خاص برای نوع مادهای که اکسترود طراحی شده است.
مارپیچ اکسترودر عمل در اصل چوب پلیمر نیاز به چوب به طوری که در هر بشکه، به عنوان پیچ می چرخد، آن را وادار به مواد در جهت رو به جلو دارد.
بسیاری از تولید رزین استفاده از کنترل فرایند آماری (SPC) در برخی خواص فیزیکی کلیدی برای اطمینان از سازگاری محصول می باشد. رزین از حمل و نقل پنوماتیکی فله منتقل به سیلوهای در سایت کارخانه است. سپس از سیلوها به اکسترودر لوله توسط یک سیستم خلا منتقل می شود. مواد پیش رنگ را می توان به طور مستقیم را در قیف بالای اکسترودر نقل مکان کرد. اگر یک ماده طبیعی استفاده می شود، باید آن را برای اولین بار همگن با کنسانتره رنگ مخلوط شود. رزین ممکن است با کنسانتره رنگ در یک مخلوط کن از راه دور مرکزی از اکسترودر و یا با مخلوط کن فرد نصب شده در بالای قیف اکسترودر مخلوط می شوند. باید به طور مرتب از کارایی مخلوط کن تحت کنترل اطمینان حاصل شود که مبلغ صحیح کنسانتره رنگ به مواد خام اضافه شده است.
مبانی اکستروژن تابع از اکسترودر به حرارت، ذوب شدن، مخلوط و انتقال مواد به قالب، که در آن با یک لوله شکل گرفته است. طراحی پیچ اکسترودر به عملکرد اکسترودر و کیفیت لوله حیاتی است. بخش اختلاط پیچ برای تولید یک مخلوط همگن وقتی اکسترودر مخلوط شده است نقش مهمی دارد .
در این دوره از انجام این کار، پلیمر به حرارت، فشار و برش (گرمایش مکانیکی) بستگی مستقیم دارد. که تا چه حد از مواد به طور مرتب تابع به طور مرتب از سرعت ماردان، تنظیمات دما در هر بشکه و طراحی پیچ می باشد. طراحی پیچ برای تولید لوله های با کیفیت بالا مهم است.
پیچ نیز به ترکیب رنگ به رزین های طبیعی داشته است. دستگاه مخلوط های مختلف برای این منظور استفاده می شود. آنها شامل مخلوط کردن حلقه و یا سنجاق، میکسر شیاردار و یا انتقال حفره، حلقه تاول زده ام، و حلزونی شکل میکسر، که بخشی جدایی ناپذیر از پیچ را تشکیل می دهد. در خط اکستروژن لوله به طور کلی شامل اکسترودر، مرگ، سیستم های خنک کننده، دستگاه کشش، پرینتر، اره می باشد. هر یک از این موارد را در بخش های زیر پرداخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.