لوله پلی اتیلن سایز 75

لوله پلی اتیلن سایز 75

لوله پلی اتیلن سایز 75

لوله پلی اتیلن سایز 75 تولید و فروش در فشار کاری 4 و 6 و 10 و 16 بار

لوله پلی اتیلن 75 در سایزهای مختلفی تولید و ارائه میگردند بسته به نوع دبی و فشار بار ورودی لوله میتواند در سایزهای متفاوتی تولید وارائه گردد .لوله های پلی اتیلن میلیمتر عموما جهت دبیهای کم و سیستمهای کم فشار مورد استفاده قرار میگیرند

فشار در لوله پلی اتیلن

نوع فشار در این سایز از لوله ها بسته به جریان و فشار پشت لوله دارد .

چرا که برای عبور دادن سیال در این لوله ها از پمپهای کفکش و پمپهایی با جریان متناوب استفاده میگردد.

 

.این لوله ها دارای جداره های متفاوت از یکدیگر میباشند . به این صورت که هر مقدار فشار سیال موجود در لوله ها بیشتر باشد. جداره لوله ها نیز متغایر از یکدیگر میباشند .لوله پلی اتیلن  میلیمتر معمولا به صورت کلاف تولید میگردند و این کار باعث میشود هزینه های جوش و اتصال انها به حداقل برسد .چرا که کلافهای لوله های پلی اتیلن در ابعاد ۱۰۰ متری رول شده و در خطوط پایپینگ و مستقیم به وسیله رابط به یکدیگر متصل میگردند .

 

رابط پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن میلیمتر در ابعاد ذکر شده دارای فشار کاری ۶ ,۱۰ ,۱۶ و در مواردی تا ۳۰ بار نیز تولید و ارایه میگردد .لوله های پلی اتیلن در سایز مذکور جهت مصارف آبرسانی در کشاورزی و مصارف آشامیدنی و در انواع فشار که در بالا ذکر شده تولید و ارایه میگردند .لوله های پلی اتیلن با سایز ۷۵ میلیمتر در مواردی چون انتقال خطوط فیبر نوری و عبور خطوط انتقال برق و مخابرات نیز موارد مصرف بالایی دارند .

وزن لوله پلی اتیلن75

لوله 75    چهار بار پلی اتیلن        0.675
لوله 75    شش بار پلی اتیلن       0.828
لوله 75    ده بار پلی اتیلن           1.02
لوله 75    شانزده بار پلی اتیلن      1.47

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.